O nas
Par d.o.o. smo računovodski servis, katerega izkušnje segajo že 32 let nazaj. Vsaki stranki se maksimalno posvetimo in ji nudimo konkurenčne cene.
Pri nas boste v varnih rokah, kar vam omogoča, da se lahko popolnoma posvetite svojemu poslu. Vse naše storitve so opravljene strokovno in v zakonskih rokih. Urejeno imamo zavarovanje odgovornosti za računovodje, kar našim strankam omogoča večje zaupanje.
Za svoje delo uporabljamo Minimax, ki odpira mobilnost ter omogoča popolni nadzor nad poslovanjem kjer koli 24 ur na dan.
Pogosta vprašanja in odgovori
Jamčimo vam za profesionalno in strokovno opravljene storitve s področja računovodstva, davkov, financ, delovnih razmerij, svetovanja in organizacija dela. Zaupanje pridobivamo s strokovnim in kakovostnim delom, prilagodljivostjo, sodelovanjem s strankami in hitro odzivnostjo na spremembe. Podjetjem nudimo različne oblike sodelovanja, odvisno od vaših potreb in pričakovanj.
Računovodstvo jemljemo kot podporni steber pri podjetniškemu odločanju, ki mora biti usmerjeno v prihodnost, saj lahko le tako izkoristite potencial vaših podatkov. Istočasno imamo vrline, kot so strokovnost, natančnost, zanesljivost, kakovost.
Za sledenje novostim spremljamo izdaje Uradnega lista, sicer pa so naši stalni pripomočki zbirka davčnih ter računovodskih predpisov. Koristne informacije pa si pridobimo tudi s preučevanjem strokovnih revij in vestnikov, redno pa se udeležujemo tudi zanimivih seminarjev na to tematiko.
To je spletna rešitev računovodstva za sodobnega podjetnika, ki potrebuje dostop do ažurnih podatkov od koderkoli. Program je dostopen iz vsake lokacije, potreben je samo dostop do interneta. Tako imate dostop do ažurnih podatkov, ki je zaščiten z geslom vedno na dosegu roke.
Spletna aplikacija vam omogoča, da v njej izdajate račune, to pomeni, nič več ročnega pisanja računov v Wordu in Excelu, nobenih stroškov v zvezi z vzdrževanjem programov za trgovsko knjigo, za materialno knjigovodstvo, potne naloge… Poleg tega vam omogoča pregled odrtih in vseh postavk v saldakontih, vidite rezultat poslovanja…
Program je zelo prijazen do uporabnika, pomoč z naše strani pa je vedno pri roki.
Če se odločite, da boste v program večinoma dokumentacije vnašali sami, sigurno plačate manj za računovodske storitve. Saj v tem primeru, računovodja samo pregleda knjiženo dokumentacijo in odpravi morebitne nepravilnosti, ter doknjiži zahtevnejše poslovne dogodke.
Da, v kolikor ste od nas oddaljeni do 100 km, to pomeni, da ste iz širše okolice Ptuja, Lenarta, Maribora, Gornje Radgone, Ljutomera, Murske Sobote…
Ne, v tem primeru nam enkrat mesečno ali po dogovoru dokumentacijo enostavno pošljete s priporočeno pošiljko na naš naslov. Vse podatke imate tako ali tako na pregled preko spletne aplikacije. Dosegljivi pa smo tudi preko telefona in elektronske pošte. Dandanes, ko je svet vse večje tehnologije in pomanjkanja časa, se večina podjetnikov odloča prav za tak način sodelovanja.
Ceno oblikujemo na podlagi predvidenega (obstoječega) obsega dela in po obdobju 3-6 mesecev ponovno preverimo in uskladimo ceno.
Prve tri mesece vašega poslovanja plačujete promocijsko ceno 40 EUR na mesec, že na začetku pa vam približno napovemo ceno, ki bo sledila po promocijskem obdobju
Vse zadeve na davčni upravi uredimo na mesto vas, v kolikor pa je na davčni upravi nujna vaša prisotnost, pa vas na vašo željo tudi spremljamo.